onsdag 13 januari 2010

Jag ger mig ...

Jag kapitulerar och erkänner att jag som alla andra har en liten "star crush on" Joel Kinnaman.
Jag var inte alls skärskilt pepp inför tanken på att se sex Johan Falk filmer. Tyckte att de tidigare filmerna är rent utsagt skitdåliga och karaktären Johan Falk måste, efter Sven Wolters tolkning av van Veeteren, vara Sveriges mest irriterande filmpolis. Men min sambo vill gärna se filmerna så jag tänkte att jag kan väl somna till dem.
Men så var han plötsligt på min bildskärm. Frank Wagner, aka Joel Kinnaman, och mitt hjärta stanna för han var typ det vackraste jag sett. Det roliga är att jag har sett flera filmer med Joel och inte alls lagt märke till något speciellt med honom men i Johan Falk filmerna kan man inte undvika att se att han är vår nästa världsstjärna.
Nu kan jag inte vänta på att få se filmatiseringen av Snabba Cash.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar