söndag 14 februari 2010

Miami är den rätta medicinen!

När jag surfade runt lite fick jag reda på att producenten Jerry Bruckheimer har en ny serie på G. Bruckheimer har varit inblandad i många av mina favoritfilmer och serier till exempel CSI och Top Gun. Nu ska han vara med och producera Miami medical en serie om ett gäng läkare på en tarumaavdelning på ett sjukhus i Miami. Det kan i mina ögon bara bli succé. Bruckheimer är ett geni och efter att jag börjat plugga till sjuksköterska kan jag inte få nog av sjukhusserie. Dessutom älskar jag serier som utspelas i Miami, Dexter tillhör till exempel favoriterna. Efter att ha sett Miami Vice fick jag och en kompis för oss att vi skulle åka till Miami från Gällivare med en eldriven leksaks Ferrari. Det hade nog inte gått så bra. Men vi var tioåringar med storslagna planer.
Den andra april börjar Miami medical att sändas i USA. Hoppas att någon svensk kanal snabbt snappar upp serien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar